Jag saknar att blogga.. lite..

Jag tror att jag har ett mål, jag känner mig lycklig, jag känner mig peppad och redo, jag tror verkligen att det här kan bli riktigt bra. Om allt går som jag vill så blir det en flytt till Göteborg i Januari för att sätta sig bakom skolbänken igen. Blir sjuksköterskeprogrammet,självklart vill jag bli läkare, men jag har inte dom betygen, jag pluggar på som en tok inför högskoleprovet.. Jag vill komma igång, vem vet kanske kommer in på läkarlinjen efter några år.. Nu har jag ett mål. Tills dess ska jag bara plugga inför HP och jobba vidare på posten för att bli rik ;)
 
Jag saknar Australien, att resa, min bästavän och alla våra moments så otroligt mycket. Även om jag är glad och så, så var den tiden speciell och oslagbar. Vi fick uppleva så mycket tillsammans, den resan var min bästa resa. Jag grät ibland för det var tufft men dom jobbiga dagarna slogs ut av alla underbara fantastiska roliga galna sjuka dagar vi också hade. 
 
Förhoppningsvis kan vi åka iväg igen tillsammans, sen i framtiden när vi båda är rika och skoltrötta ;)
 
/Daniela 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0