Skillnaden på att vara hemma och på jobbet..

Hemma spelar det ingen roll om jag glömmer att låsa toalettdörren, Sålänge den är stängd så kommer ingen in. Jag har därför inte lagt nå tanke åt att låsa, vilket medfört att den automatiska rörelsen inte längre sker lika automatiskt när jag stängt toalettdörren. Men iaf, idag på jobbet, så gick jag på toaletten, det är rätt långt från dörren till toalettsitsen, så när jag sitter där inser jag att jag inte har LÅST?!?!?! Man når inte låset, vem som helst skulle kunna komma in och jag skulle inte kunna göra något...
Men då började jag fundera på  om man skulle resa sig springa till dörren och låsa snabbt, eller sitta kvar och försöka bli klar så snabbt som möjligt.. Hahha det var dagens problem. Det löste sig och ingen kom in ;)
Kul om man hade suttit där och bytt tampong typ, haha stackars kille som skulle kommit in och sett det!?
/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0