Tänkte presentera mig själv lite..

Hur börjar man? Jag skulle kunna beskriva mig själv på så många sätt. Typ Jimmy (Steffis pojkvän) skulle nog säga att jag skrattar som en häst och är allmänt konstig, medans min mamma skulle nog säga att jag är glad, söt och helt underbar. Själv skulle jag nog vilja använda orden one of a kind. Jag kan få skrattattacker utan någon som helst anledning och jag har svårt att komma ihåg saker, så om jag avbryter dig när vi pratar så är det för att jag har kommit på en brilliant ide och inte vill glömma bort den!

Annars vad mer kan jag säga? Jag älskar att springa. De flesta tycker väl att det är tråkigt, men jag tycker om att plåga mig själv. Tycker det är skönt att må illa och ändå fortsätta springa :)

Jag vill bli läkare, antingen hjärtkirurg eller neurolog. Min största dröm just nu är att få vara med vid en operation och se allt live. Se kirurgerna hålla i hjärtat. Ja, det är ok att tycka att jag är konstig.

Oj nu är klockan snart 1, och då har jag lovat mig själv att sitta ner och plugga.


Vi hörs
/D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0