Nämen hej!

Ja som tidigare skrivet så har jag och D kommit på den smartaste idén att vi ska ha en blogg tillsammans. Det kommer att bli helt fab ;)

Våra miljontals läsare kanske undrar hur vi kom på det unika namnet stedad. Jo men då ska jag berätta att det beror på att jag och D alltid är så förbannat städade i alla lägen.
Okej nu ska jag inte börja mitt första inlägget med att ljuga, men kolla ba. Jag sitter inne på en lördagkväll och jobbar/pluggar. Jag gissar på att min kompanjon D gör samma sak.
Sen kan man ju jämföra med alla andra som kommer att läsa mitt inlägg på söndag helt sönderbakis... Har jag rätt eller har jag rätt?
Nej men nu ska jag inte kasta sten i glashus eftersom jag helt klart inte var mitt städade jag förra helgen. Men vad gör det?

I alla fall så kallar böckerna på mig ännu en gång. Gud vad jobbigt det är att läsa mode, jag verkligen hatar det! Not...


Jusste isåfall vi glömmer att skriva namn efter varje inlägg så kan ni följa dessa guidelinjer. Är det en massa felstavningar är det antagligen jag eftersom jag hade IG i SvB som än idag hemsöker mig.
Är det rättstavat och perfekt är det antagligen D eftersom hon hade MVG

Puss hej!

/S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni äger tjejer, älskar er blogg!

2010-09-26 @ 10:07:55
Postat av: wells

härligt brudar, er första prenumerant ;)

2010-09-26 @ 15:43:51
URL: http://millionbucks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0