Hejsan svejsan

Jag vet att jag inte är lika duktig som D på att uppdatera, men jag finner inte tiden eller orken ibland.

I alla fall så har inte mycket hänt sedan jag skrev sist. Jag har jobbat och gått i skolan och det är i stort sett allt.
Idag ska jag i alla fall in till skolan en snabbis och lämna in mitt arbete (en dag tidigare än vad vi ska, duktigt va?) Sen har jag möte med studievägledare på modevetenskap för att se vad jag ska göra till nästa läsår och efter det ska jag jobba lite hos mina kära Lidingöbarn =)

Jag ska ge ett riktigt smaskigt inlägg nästa gång.


Puss puss

Och ja, det var den lilla pojken som hade huvudet under vattnet. Men inte helt, bara en massa plask och skoj, och ja, jag är en helt fantastisk barnvakt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0