Hej igen

Jo men jag kunde inte hålla mig från det smaskiga inlägget så det kommer på en gång.
Jag vill presentera D´s och min gemensamma nämnare.
I give you:


Jimpy!

Han är min PV och en av mina närmaste bekanta. Ibland blir jag helt galen på han, men jag kan lugnt säga att jag aldrig har en tråkig stund tillsammans med han.
Ja vad är han för D då? Jo dom har någon slags hat/kärlek till varandra. Det är liksom antigen eller med dessa två. Ibland sitter de och löser soduku på tågen eller på flyget (ja, vi reser ju så mycket) och ibland slår de till på stora trumman och har någon slags intern fistävling. D brukar ju självklart vinna eftersom hon äter så mycket rå lök, men J ligger inte så långt bakom. Nu kommer jag lätt få spö av båda eftersom jag skriver om deras små sjuka lekar, men jag tror att i slutändan så är det värt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0