God morgon

Hejsan!
Idag tog jag mig en välförtjänt sovmorgon. Jag är HELT ledig idag! Fast trots att jag är ledig så måste jag plugga inför tentan på måndag. Sen har jag blivit bjuden på SoFo night på söder som ska va på butiken Grandpa, det låter jätte kul ju! Imorrn är det frukost med Sofis mode som jag även där ska gå på allena... Men vad gör man inte för en liten splash mode ;)
Jusste jag var på studievägledningsmöte (oj stavas det verkligen så?) och har fått tipset att ta kanditat inom modevetenskap, för att sen i stort sett vara klar. Gör jag detta kommer jag att vara klar till sommaren 2012. Sweet va?

Förresten D, så tycker alla redan att du är söt och gullig, men dina fisar luktar fortfarande lök. Thihi...

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0