Bara för att

bloggen är nyskapad och jag känner en enorm glädje över att få göra det här med S så skriver jag igen. Som S sa i förra inlägget så är vi väldigt stedade ;) Jag tror dock hon glömde att berätta att jag är den mest städade av oss två. Jag tycker om dig iaf S. Kvällen har varit lugn, har faktiskt pluggat då jag har tenta på tisdag. Hann även med en tur förbi hos Louise. Mysigt att få prata av sig lite.
Juste jag hade svängarna förbi Stockholm idag, där jag införskaffade mig en svart kjol och svarta jeans. (emo varning) En härlig dag helt enkelt. Träffade en gammal vän som jag inte sett på sisådär ett år gjorde jag också, mycket mysigt.
Jag bjuder på en bild jag tog för ett litet tag sedan, ibland så undrar jag vart jag får all energi ifrån.. ;)

ps. Ta mig till Florida.. <3

/Dannie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0