Sugen på att åka utomlands!

Igår morse när jag promenerade till bussen så fascinerades jag över hur vackert det var ute. Det var så färgrikt. Löven var allt från en mörkröd nyans till gula. Marken var riktigt grön, en frodig grön men samtidigt på vissa ställen en uttorkad grön färg. Det var fint, jag blev lycklig. Dessvärre tog eftermiddagens regn bort lite av morgonens fascination.
Om sisådär två timmar åker jag och mammsen ut i skogen, där vi ska spendera helgen med familjen och Emils familj. Mysigt blir det nog, dock finns det ingen dusch :O I värsta fall kan jag hoppa i sjön om jag verkligen måste tvätta mig. Så på söndag kommer jag säkerligen inte lukta så gott.
sms= short message service


Men hoppas ni får en toppen helg!
<3
/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0