Söndag

Hejsan!

Pigga och glada? Jag hade en extremt trevlig kväll igår :D Skönt folk, härlig stämning. Helt enkelt toppen!
Nattmackan på subway var nog höjdpunkten. På något sätt så hade jag slagit mig ner hos 3 killar och börjat prata norska med dom. Dom var allihoppa svenskar så jag förstår inte vad som flög i mig, men kul var det.

Jag tänkte börja med att varje söndag skriva något bra om Steffi, något som gör henne så bra liksom.

                                               Veckans goda sida av Steffi:

- Att hon är så härlig att umgås med. Man går aldrig runt och har tråkigt med den damen inte, full fart på kvinnan jämt (dock inte när det kommer till träning). Sprider glädje gör hon.

                                                
ps. Denna bild blir jag lycklig av :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0