Sådärja

Nu har jag varit ledsen i ca en kvart, grät även en liten skvätt av ren frustration.

Sen insåg jag en sak. Den där kvarten av mitt liv kommer jag aldrig att få tillbaka, och till vilket nytta var det?
Jag slösade alltså hela 15 minuter av mitt liv åt att vara upprörd över idioter som inte ens känner mig. Idioter som en dag kommer att få allt de gjort mot andra uppkört i röven. Man säger ju att karma är en bitch, och här har vi dålig karma att fylla en hel gympasal.

De har målat upp mig som en elak girig idiot, well i will give you a elak girig idiot.




Peyys!

Kommentarer
Postat av: Jossan

synd att vuxna människor kan vara så omogna..vem skickar runt en annans mail? men det är bra att du tänker som du gör..det är inte värt det att slösa energi på sådana människor

2010-10-18 @ 19:11:29
URL: http://josefinekanerva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0