S-Dagen!

Gokväll!

Innan jag tillägnar detta inlägg till S så måste jag bara säga att det känns som om jag har gått på ett mördarpass. Fy, jag tog i som en gris, inte för att jag ville utan för att tränaren pressade oss till max. Visst det var kul men vissa stunder trodde jag att jag skulle svimma.. Men men jag klarade mig :)

Idag ville jag prata lite om hur jag ofta kopierar S kläder/väskor osv. Haha Hon har jämt så fina saker. Så ibland händer det väl att jag råkar köpa något likadant. Till exempel, bikini, grön/orange stor väska, randiga linnen, klänningar från forever 21.. haha jag kan göra listan lång. Men det jag vill få fram är att jag tycker om att se ut som S för hon är jämt så fin, så då hoppas jag på att bli lika fin :) haha om jag har tur kanske hon köper mig något fint i usa. Eller om jag har ännu mer tur så har min söta moster köpt mig något fint från forever 21 hihih



/D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0