Mitt sista mail, och där sätter jag punkt..

Blir man less eller vad?


Det här är sista gången jag frågar dig om när jag får in mitt arvode från min tid på Håbogymnasterna.
Jag ser gärna att de är inne på mitt swedbank konto under kommande vecka.
*********** är mitt kontonummer ännu en gång.
Är de inte inne på kontot innan fredag så är jag ledsen att behöva säga att jag kommer att göra en anmälan.
Jag tycker inte att det är rätt hur ni behandlar era anställda som troget stått vid eran sida under flera år. Jag har alltid haft en bra bild av Håbogymnasterna fram tills nu.

Du behöver varken svara eller ge mig en anledning till varför jag inte fått mina pengar hitills. Allt jag vill är att få den ersättningen jag förtjänar, även om det inte stora summor det handlar om.

Hälsningar Stefanie

Kommentarer
Postat av: Anne

Har du fortfarande inte fått dina pengar! Helt otroligt, ingen respekt från håbogymnasterna alls. Usch, vad tråkigt. Hoppas du får dina pengar snart!

2010-10-17 @ 16:09:12
Postat av: Jossan

bra där! man ska vara hård när det behövs!

2010-10-18 @ 19:07:58
URL: http://josefinekanerva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0