Jag blir så ledsen

Ibland kan jag bli så ledsen och nere av att vissa människor anser sig själva vara bättre än andra. Eller känslan av att vara utyttjad. Giriga människor som jag starkt misstänker stoppar pengar i egen ficka. Tro ni inte att jag såg hur höga löner styrelsen hade?
Då kan man fråga sig, hur interaktiva är ni egentligen med barnen? Känner ni dem? För är det inte för deras skull som hela föreningen finns? Är det inte de som lider när man inte ens har utbildade tränare som kör arobixpass med barn på 5 år? Och sen har ni mage att ta ut så mycket pengar till egen vinning. Använd dem på barnen istället.

Hur som helst så verkar det som att jag har blivit svartmålad av en hel del männskor efter mitt lilla mail. Självklart tänker jag inte anmäla någon, jag vet inte ens hur man gör det. Jag ville bara att ni skulle ta arslet ur vagnen och sluta ignorera mina mail.
Nu har ni en bild av mig som elak och girig föredetta anställd som är ute efter hämd, och det är det sista jag vill.
När jag började som gympatränare (tiden då styrelsen var genuint trevliga och brydde sig om sina tränare), så gjorde jag självklart inte det för pengarnas skull. Jag tyckte att det var kul att komma till gympahallen och träffa en massa människor man kände och tyckte om.
Nu blev det en principsak, därför skrev jag som jag gjorde. Nu har mitt mail skickats runt till flera människor för att visa vilken hemsk och dum människa jag är.
Och det hemskaste i allt är att Bålsta är så förbannat litet och att det är så många föräldrar man man känner lite ytligt sen innan som nu kommer att få en helt fel bild av mig, säkert sluta hälsa och allmänt bara bli utfryst.

Tack för den.

Kommentarer
Postat av: sofia

äh stå på dig klart du ska få dina pengar. de kan ju skicka runt mailet hur mycket de vill men tror ingen av dem skulle jobba gratis! ja har din rygg! puss

2010-10-18 @ 15:50:54
URL: http://millionbucks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0