Im in Miami trick

Hejsan.
Igen så ber jag om ursäkt för dålig uppdate. Men sista tiden hemma i Sveadala sp hade jag så sjukt mycket att göra, därav dålig uppdatering.
Men i alla fall, NU ÄR JAG FRAMME!

Jag kom igår kväll och allt gick bra med resan. Sjukt tråkigt bara eftersom jag inte så ofta flyger så långt ensam längre. Jag har ju vant mig med att resa med J och D. Jag fällde en liten tår när jag satt och spelade soduku på planet. Nej men seriöst det var tråkigt.
Och vad är inte en resa utan lite dramatik? Jo minsann jag fick vara med om en hel del igår.
Här kommer en liten lista av vad jag var med om igår:

1. Självaste Al Gore himself stod framför mig i kön, men jag var för chicken för att säga hej. Han såg ganska barsk ut, så jag gav honnom ett litet leende. Jag var lite orolig att secret service skulle flyga på mig annars. Sen satt han även på mitt plan, första klass såklart höhö..

2. Jag hammnade i en het argumentation med en dam på flygplanet. Tantiluran satt och bankade på min stolsrygg och väckte mig. För att inte gå i taket helt och hållet så började jag räkna till tio, sedan tjugo och till sist trettio. Sen fick jag nog och vände mig om för att snällt be henne sluta. Det blev nte uppskattat och hon började skälla på mig om att hon satt och spelade ett spel så hon måste slå på skärmen. Jag bad henne att inte slå så hårt bara och då blev hon bara ännu mer förbannad. Sen sa hon att hon skulle sluta helt och hållet och bara sitta still om det var det jag ville.. Aja var hon 6 år eller? Det verkade som det i alla fall eftersom hon satt sedan i 10 min och snackade skit om mig till hennes man.

3. Sista flyget från NY kommer en dam ombort på planet men sin lilla hund i väskan.
Det blev en het diskussion mellan hon och flygvärdinnan som sa att hon måste ställa väskan på golvet under sätet, men hon ville inte eftersom hon hade hunden där.
Hur som helst så när vi var på väg ut på landningsbanan så meddelar piloten att vi måste vända om för att de ska eskortera denna dam av planet eftersom hon stör så mycket. Alla i planet började bua på henne och mannen brevid sa "stupid fuc*ing blond bi*ch" Där tyckte jag han gick för långt och sa att det där var helt onödigt. Dumma gubbe...

Ja det är händelserna hitills.
Nu ska jag nog dra en liten repa i mallen med mammas lilla barn som vi passar idag. Så jäkla söt alltså!


Hej hej!

/S



Kommentarer
Postat av: wells

haha du skulle ha skrikit tjena goran ;) sen slappat damen bakom! fick du mitt sms med adressen?puss

2010-10-28 @ 16:01:04
URL: http://millionbucks.blogg.se/
Postat av: Anne

Ha det så jäkla bra!! Njut av semestern

2010-10-28 @ 18:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0