Hej igen

Oj nu har det hänt en massa skoj på väldigt kort tid. Därav den dåliga uppdateringen. Men nu är och borde jag vara back on track ;)

Jag kan börja med att berätta att jag kommer inte ihåg vad jag gjorde i fredags. Antagligen inget speciellt eftersom jag inte kommer ihåg. Kollade nog på en god film med J och så tror jag även att jag hann lägga mig tidigt.
I lördags var det full rulle. En kort PW med J och hundarna i skogen, vidare till Enköping för att handla en massa städprodukter som fattades hemma. Sen började alla mina gäster och kära vänner välla in för en helt rolig och underhållande kväll. Vi drog in till Enköping (igen) för att gå på oktoberfest. Ska ge er lite bildregn senare där ni kan förvänta er en helt fantastiks bild med mig och Peter Siepen.
I söndags skulle jag egentligen ha pluggat men jag var så trött och seg från kvällen innan, så det blev god mat i massor och även en film på det.

Igår hade jag terminens första tenta, och jag kan bara säga att det kändes sådär.. Jag har absolut ingen aning hur det gick eftersom jag nog är ganska osäker. Men vi får helt enkelt se =)
Sen idag har jag praktiserat eller vad man nu kan kalla det för tillsammans med eller för min gulliga kurskamrat Elin och fått lära mig en massa massa massa på ganska kort tid. Jag tyckte det var jätte kul att få lär mig en massa nya saker! Jag ska även dit imorgon. Om jag nu är välkommen tillbaka efter att jag trasslade ihop ca en miljon halsband och Elin fick komma och rädda mig ;)
Jag märkte nu när jag kom hem att jag är helt slut i huvudet, så nu blir det hårinpackning skrubb och sedan bums i säng framför mina nya favorit dokumentärer med Louis Theroux.

Sen har jag även bestämt att torsdagar kommer att vara dagen D för Daniellis. Så vänta bara du snuppan ;)

Yes, här är även Elins blogg med en helt horribel bild på mig och mitt finniga ansikte

http://elinfreiman.blogg.se/

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Elin

Du är mer än välkommen till jobbet imorgon! ;) Är så glad för att du ville hjälpa mig! Utan dig skulle jag få jobba typ dygnet runt i en veckas tid med allting. Du är en ängel! :)

Kram

Elin

2010-10-05 @ 21:35:08
URL: http://elinfreiman.blogg.se/
Postat av: sofia

du är bäst babe!

2010-10-05 @ 21:48:40
URL: http://millionbucks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0