Galen vecka- check!

Satan i gatan vilken helt galen vecka jag har haft hitills!
I måndags så jobbade jag på starstudio ensam utan Elin för första gången. Jag var ganska närvös innan, men alla var så snälla så det gick så bra i alla fall.
I tisdags var det pressvisning och jag var där redan kl 8 för att förbereda. Allt gick jätte bra och Elin tog även med mig till MolinosPRs pressvisning några gator bort där jag fick se våren kollektioner från Gina Tricot, Panos emporio, d-brand och Blondinbellas egna kollektion Classified. Helt underbara saker. Sen fick man även en rolig lite goodiebag på vägen hem.
Idag åkte jag in tidigare för att gå på ännu en pressvisning där jag fick se Lumene nya grejer, helt underbara klänningar från Malina, Scoretts vår/sommar 2011. Goddiebag på det, tack!
Efter det var det skola en snabbis för att rusa till söder på den sista visningen. Där bjöd de även på lunch som passade jätte bra eftersom jag var vrålhungrig då! Även där fanns det superfina vårsaker från en massa märken som jag inte orkar rabbla upp (+ att jag inte kommer på namnen). Goodiebag på det, tack!
Sen var det rus till studion för att förbereda plåtningen med Linda Nyberg. Eller förbereda och förbereda. Jag packade bara ner saker de valde bort till plåtningen för returer. Sen var det vidare till Armémuseét för att plåta Linda. Jätte coolt och jätte snyggt blev det. Förresten var Linda super trevlig och gullig.


Jepp det var min vecka so far. Någon som kan slå det?



Bild snodd av Elin


/S

Kommentarer
Postat av: sofia

du är kung!"

2010-10-13 @ 19:36:50
URL: http://millionbucks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0