Fredagskväll i Bålsta

Ingenting att förlora?

Hejsan. Klockan är nu strax efter tio och jag sitter hemma alldeles allena.. Lite skönt samtidigt som det är lite läskigt. Tur att jag har Lucas i alla fall.

Ja vad har hänt den senaste tiden förrutom EN MASSA?! Vart lämnade jag er? Igår sprang jag omkring som en galning på stan för att uträtta en massa ärrenden. Sen jobbade jag med mina gulliga små barn där jag fick höra att jag var den gulligaste tjejen Hugo kände i hela världen. Det gjorde min dag ;)
Sen var det medlemskväll för ELLE på topshop i Gallerian. Det var verkligen packat med människor, så jag och Gabbs åkte ganska tidigt. Satt och fnittrade på som en galning på tåget, antagligen för att jag var trött. Jag sa saker som "grattis på julafton" och ja... Ni fattar. Som gott som bara den den natten!

Idag har jag arbetat lite mer på starstudio. Jag måste säga att det är den mest intressanta arbetsplatsen jag någonsin har varit på. Jag fick smygtitta lite på en fotoshoot med några skåderspelerskor som jag inte kommer ihåg namnen på. Jag fick hämta smycken från Yvone Christa och fick med mig ca en miljard goodiebags därifrån. Jag kände mig som en korsning mellan han gamla gubben i UPP och Emely i djävulen bär prada. Imorgon kommer jag att ha träningsverk kan jag lova.. Jag är så otroligt tacksam över att ha fått testa på och se hur det går till bakom kullisserna till alla uppdragen de har

 

+

 

 

=

 

 

Bild av mig lånad av: Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0