Fan vad bakis jag är

Shet, jag är så bakis att jag inte kan hålla maten nere. Det är spring till toan hela tiden. Vilken jäkla kväll alltså!


Nej nu ljuger jag igen..
Jag är inte bakis. Faktum är att jag spenderade kvällen igår med att kolla på film och äta god mat hemma hos J med hans familj. Sen lite godis på det.
Men spring till toan stämmer. Jag har absolut ingen aning varför jag mår så illa. Nej mamma jag är inte med barn..
Jag satt för mig själv och pluggade, blev lite hungrig så jag gick för att värma på lite rester. Mitt i bara började jag kallsvettas och rusade till toan precis i tid. Jätte konstigt, för nu mår jag bra. Lite sur över slöseri på fantastiska rester bara.. Väntar nog en liten stund innan jag fortsätter äta.
Förstår inte min kropp att jag inte har tid att vara sjuk?! Jag har massa planerat i veckan och dubbelpass skola imorgon! Nej, jag absolut VÄGRAR att vara sjuk. Men samtidigt vill jag inte riskera att smitta andra om jag nu skulle råka vara sjuk. Åh vilket dilemma...



Kommentarer
Postat av: wells

krya på dig babe! puss

2010-10-17 @ 16:42:46
URL: http://millionbucks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0