Dagen D 2

Det är alltså torsdag vilket innebär att det är dagen D. Alltså Danielas dag för alla som inte kommer ihåg förra vecka. Skillnaden mellam mig och fröken D är att jag kommer i alla fall ihåg hennes speciella dag. *pik, pik*

Här har vi alltså henne Fröken D:



Nu har vi iof inte setts på ett tag om man inte räknar med tågresan hem i veckan.

Varför vill jag uppmärksamma henne idag då? Jo jag vill uppmärksamma faktumet att denna unga dam på bara 18 år har hunnit med en jäkla massa på ganska kort tid, och det gör henne till en jävligt skön liten böna.
Detta är hennes accomplishments de senaste åren:

  • Tagit det stora steget att flytta till USA i ett år (iof med sin mamma, men starkt ändå)
  • Klarat av IB i USA som var nära på att ta knäcken på henne
  • Flyttat hem med vetskapen att hon kanske måste gå ett extra år på gymnasiet
  • Gjort klart IB på bara 2 år med strålande betyg
  • Tagit körkort sista terminen på gymnasiet
  • Börjat på universitetet och läser naturvetenskapligt basår samtidigt som hon jonglerar flera jobb
  • Siktar på att komma in på läkarlinjen nästa höst
Hon är helt enkelt bäst ;)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0