Däckade

Alltså jag har haft en sådan ösig helg att ja bah har däckat hela tiden och lider av minnesluckor! Här har det gått villt till minsann.

Nej helt seriöst så ljuger jag om minnesluckorna, men däckningen stämmer.
Jag vaknade i lördags och var helt stormförkyld. Så alla eventuella planer ställdes in och erattes av filmtitt och ostkrokar. Jätte skönt egentligen, alltså inte att vara förkyld, men att inte göra något vettigt.
Idag tog jag en redig sovmorgon och har legat och slötittat på tv och sovit en massa. Borde egentligen plugga, men jag är inte tillräckligt koncentrerad.

Har en vecka med jobb och skola framför mig, men jag ser mest framemot jobb.

Daniela: ja du får låna Lucas, han är säkert jättebajsnödig

Jusste btw så försvann brännskadan av sig själv, så jag mår bra.

Hej hej
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0