ÄGD!

Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!

Änligen fick jag rätt!!!!!




Jimmy sa åt mig igår att jag borde sluta upp med att tjaffsa med arbetsgivare eftersom jag även gjort det tidigare. Men egentligen, varför ska jag göra det när jag vet innerst inne i mitt hjärta att man blir utnyttjad?
Går man in för ett jobb med all fakta innan, och dessa regler inte följs av arbetsgivaren, varför ska man då inte säga något?

Det bästa och roligaste jobbet jag hitills haft är helt klart Starstudio, och där jobbade jag gratis!
Så där bevisar jag ännu en gång att jag inte bara tar jobb för pengarnas skull. Jag tar dem för att jag tycker att de verkar intressanta och att jag får lära mig en massa på vägen.


Trots att det regnar ute, skiner solen i mitt hjärta

Kommentarer
Postat av: sofia

harbdu fått pengarna?:D kram

2010-10-19 @ 20:33:59
URL: http://millionbucks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0